Årsresumé 2011

Januari:

Minns inte så mycket från januari. Jag gick i 9an och vi hade sökt in till linjerna vi ville gå innan julen. Var i Luleå på mellandagsrean. Det nya året firades först hos Gahm, sen vidare till Sami och sist hos Bette innan jag kom hem.
Februari:

Vi firade Dennis som fyllt 18 år på Nils Hotell. Firade Sarah som också fyllt år och lagade supergod mat och spelade massa spel och hade det trevligt hela kvällen. Var till ishallen och kollade på massa hockey. Tog bort min glugg. Var till Haparanda och kollade mer på handelsprogrammet eftersom jag hade sökt till det. Gick sen på stan med Per, Sebbe och Maria och dom köpte sig chinos. Fick träffa Marias söta hund Nemo.
Mars:

Jag fyllde 16 år. Vi firade mig och Maria och åt några tjejer här hos mig. Kollade även här på hockey. Var till Luleå med Frida.
April:

Rock konsert och påskdans på skolan. Simon och Johanna tog hem första priset. Valborgs hemma hos mig hos massa människor innan vi drog vidare till siken, for sen till Happis och käkade på max. Grillade pinnbröd och marsmallows hemma hos mig med Frida, Frida, Krille, Ante och Sebbe. Träffade Ronja, och for senare till Josse och käkade kladdkaka och pratade mycket gamla minnen med Ronja, Josse och Linnea, sen kom Elina. Firade Frida W som fyllt 16.
Maj:

Bokade resa till Turkiet. Skolavslutningen började närma sig. Muckfotot. Var väldigt mycket plugg eftersom det var slutet av 9an. Solade ute för första gången. Premiärgrillade ute. Väntade på att gymnasievalen skulle dyka upp i brevlådan. Var och grillade på Filipsborg med Ante, Simon, Sarah, Frida och Maria.
Juni:




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0