Året som gått

Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? Ja
Har du några nyårslöften? Börja träna mer än bad jag gjort eftersom jag varit väldigt lat på sista tiden!
Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? Nej
Vilka länder besökte du? Turkiet och Finland
Vilka datum från år 2011 kommer du alltid att minnas? 2 juni, 21 augusti och sen kommer jag ju minnas andra dagar också men har inte så bra koll på datum, haha ;)
Största misstaget? Vet inte just nu
Bästa köpet? Iphone
Vad spenderade du mest pengar på? Kläder
Gjorde någonting dig riktigt glad? Jodå, alla mina underbara vänner gör mig alltid glad. Min fina pojkvän och såklart min familj.
Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2011? Gryningspyromanen, Maggiolåtar och sen kommer jag inte på men massa mer ;)
Vad var din största framgång 2011? Hmm, vet inte
Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? Betydligt gladare än 2010
Vad önskar du att du gjort mer? Gjort mera spontan grejer!
Blev du kär i år? Ja
Favoritprogram på TV? Kollar inte på tv speciellt ofta
Vad gjorde du på din födelsedag 2011? Släkten kom hit och firade mig. Sen några veckor efter firade jag och Maria våra födelsedagar tillsammans. Sarah, Frida och Frida kom hit och vi åt god middag och spelade spel.
Hur skulle du beskriva din stil år 2011? Ingenaning, samma som alltid. Eller jag klippte ju håret, slutade använda löshår.
Vem saknade du? Simon och Amanda som flyttade för att börja gymnasie på annan ort. Nu ses vi inte alls lika ofta som förut vilket är väldigt trist..
Den bästa nya personen du träffade? Robin
Finns det något som skulle gjort ditt år ännu bättre? Det finns det ju alltid


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0