2012

Hade tänkt börja om från början på denna blogg eftersom det är ett nytt år. Men jag vill ju ha kvar alla mina gamla inlägg och kunna gå tillbaka och läsa, så bloggen blir kvar och jag ska fortsätta uppdatera mer än vad jag brukar göra. Det här året ska blir världens bästa år! Ska försöka ta tag i träningen mer än vad jag har gjort 2011. Jag ska ha med mina underbara vänner, familj och släkt! Hoppas det blir en rolig resa detta år också. Gårdagen var jag hos Bette med massa tjejer och åt en supergod tre rätters middag som hon och Minna hade gjort. Sen vid 10 for jag vidare till Månsbyn där bland annat Robin, Dennis, Fredde och Evve var. Hade en super rolig kväll med mina nära och kära!

Bilder får ni se senare ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0