Schampo och balsam

Har sett att jag fått två kommenterar om vad jag använder för produkter till mitt hår. Har inte hunnit se dom så har varit lite seg på att svara. Jag brukar faktiskt inte använda några speciella schampon eller balsam. Men nu dom senaste gångerna har jag använt mig av dessa.

Update: Fick också frågan hur ofta jag plattar mitt hår. Jag gör det nästan varje dag och använder alltid värmespray. Nu när sommaren har varit så plattade jag det inte lika ofta.


Matrix Amplify Volumizing Color XL Shampoo
Färgbevarande volymschampo. Formula som ökar diametern på hårstrået och ger volym. Innehåller UV-filter och ger glans.


Vision Haircare Easy Conditioner
Ett färgbevarande lättbalsam som kan användas varje dag utan att tynga ner. Easy conditioner motverkar statisk elektricitet och ger håret ett friskt och glansigt utseende. Gör att håret känns utredande med tillförd volym och fyllighet. Innehåller färgbevarande ämnen och UV-skydd.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0