Onsdag

Hade tänkt ladda upp bilder igår på min och Lollos höstinspirerade höstuppsättning. Men då fattade jag inte hur man överförde bilder från mobilen till macen. Så det gick inte. Men i alla fall skulle vi göra en höstinspirerande uppsättning så i Måndags var vi ute i skogen och plockade saker som hörde till hösten. Men när jag har min andra dator så ska ni få se slutresultatet! Har nyss försökt räkna lite matte, men det går inte bra för jag fattar ingenting. Så jag ska snart istället cykla iväg till ica och handla mig lite gotta och krypa ner i sängen och kolla på film. Vi har förresten varit lediga idag för vi hade iställt två stycken lektioner, och då bestämdes det att vi inte behövde ha någon svenska heller att vi skulle läsa hemma istället. Så Robin har sovit hos mig inatt, så idag har vi varit på lyktan och ätit lunch.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0