Dålig uppdatering igen

Hej, varit dålig på att uppdatera nu igen. Men jag skyller fortfarande på att jag har helt enkelt haft annat för mig. Nu ska jag i alla fall uppdatera er lite grann. Har hunnit klippa en längre page förra veckan och blev super nöjd trivs verkligen i det! I helgen har det varit partaj och jag hann fara runt på massa olika ställen men kvällen slutade ändå rätt tidigt vid 2 var jag väl hemma. Idag på skolan har vi varit på änglagården på må bra dag. Fått lära oss mycket angående sömnen och lärt känna varandra bättre och kört massa lekar. Var även på bio igår i Luleå med Robin, Dennis och Maria såg Jägarna 2. Vi skulle ju egentligen se den i Kalix men var fullbokat alla dom här tre sista dagarna. Snart ska jag gå och duscha och sen kommer gubben hit och då ska vi mysa och se någon film. Imorgon är det Onsdag och då väntas vanliga lektioner, ska även dra iväg på mina första handbollsträning nu efter några års upphåll. Ska också försöka ikväll eller i veckan att ta tummen ur arslet och göra om min design som har varit där nu allt för länge.

Bjuder på en bild på min nya frisyr!


Kommentarer
Postat av: Anonym

hej jag skulle vilja veta vad du gör med dig hår för att jag tycker det är så himla fint?! och tänkte höra plattar du håret varje dag? , vad använder du för produkter? , vad har du för shampoo och balsam? :D

2011-09-13 @ 23:05:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0