Trött

Ligger här i soffan och ska snart försöka sova. Idag har i haft karaktär på skolan och vi har fått permanentrullat varandras hår och idag gjorde jag de på Lollo. Ni ska få se resultatet snart. Sen när jag kom hem har jag bara legat i sängen hela dagen och kollat på oth. Imorgon har vi inga lärare eftersom dom skulle ha färgkurs med 2orna och 3orna. Så imorgon ska vi hålla på med grupparbete och jag och Tönnäng ska redovisa om mjäll och psoriasis. Även fast jag inte är så mycket för teoretiska uppgifter tror jag faktiskt detta kommer bli kul!


Kommentarer
Postat av: Maria

Kom igen nudå ;) Uppdatera oftare!! ;)

2011-10-22 @ 03:10:53
URL: http://marialarssson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0