Vitlök på ögonbrynen

Ligger här i sängen och ska snart se något avsnitt one tree hill. Har precis gnuggat in mina ögonbryn i vitlök har läst flera länkar på google och dom säger att det tydligen ska funka så det får jag hoppas på. Dom ska tydligen bli tjockare och fylligare. Men svider gör det! Ikväll ska jag på flow med Maria och sen är de ju sista avsnittet av ensam mamma söker ikväll så det får jag ju inte missa! Imorgon är vi lediga vilket är mycket skönt ;) Hoppas på sovsällskap inatt, hatar att sova ensammen!


Kommentarer
Postat av: Fanny

Hejsan! Funderar också på att göra det och jag undrar om det fungerar?

Svara gärna på min blogg :)

kram

2012-04-11 @ 20:02:46
URL: http://fannygustafsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0