IC

Har precis kommit hem från ett jobbigt IC pass! Men jobbigt ska de ju vara så ;) Har duschat och hunnit äta hårdbrödsmacka och juice och ska snart krypa till kojs för att kolla ett avsnitt oth och sen faktiskt försöka somna i tid. Vi har även haft historia prov idag och fått tillbaka våra matteprov. Historian gick verkligen inte bra, men jag klarade i alla fall matten så de är ju bra. Imorgon har vi endast två lektioner och slutar klockan 11. När vi slutat ska jag och Frida och luncha på lyktan, känner verkligen suget efter kycklingsalladen! Sen imorgon kväll ska jag och Maria på Abs&Ass. Men nu ska jag gå, uppdaterar mer imorgon om jag hinner och kommer ihåg.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0