Regn

Hej sitter här i köket och fryser och ska snart ta och göra mig lite mat. Skoldagen har varit jäkligt jobbig, har varit trött hela dagen. Och när jag slutade sista lektionen och skulle fara hem så ser jag att det regnar ute, och alla här hemma jobbade så nu tänkte jag att jag får gå hem i spöregnet. Men som tur är så körde Frida moppe till skolan, så hon körde hem mig, du är en ängel Frida! Ska försöka ta tag i allt skolarbete idag. Har prov i samhällsekonomi på Torsdag, också har jag massa grejer jag inte har hunnit göra klart som måste göras. Känns skönt med en liten sovmorgon imorgon i alla fall! Men nu ska jag gå och äta något innan min mage hungrar ihjäl sig.

Här kanske jag kommer ligga och steka och bara ha det allmänt bra om ca 3 veckor! HOPPAS ;-)




Kommentarer
Postat av: Friddo

lugnt, allt för dej Anno! ;) <3

2011-05-16 @ 23:46:09
URL: http://fridate.blogg.se/
Postat av: victoria

Åh vad härligt att åka utomlands! :)

2011-05-18 @ 17:15:28
URL: http://victoriajarl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0