Livet leker

Hej, förlåt för min usla uppdatering sen jag kommit hem från Turkiet. Vi har haft det så himla mysigt och bra, och vill bara tillbaka! Det har varit den roligaste resan i mitt liv, och jag hoppas det kommer göras om. Ska snart gå och lägga mig, har haft fullt upp hela dagen. Tidigare idag har jag hjälpt pappa och morfar med loppisen, sen har jag varit och hälsat på mormor och Henry som kommit hem från Stockholm i förrgår. Senare så kom Maria, Anton och Simon hit så vi spelade kort. Och nu ska jag snart gå och lägga mig, för ska upp rätt så tidigt imorgon ska ner med pappa på stan och kolla på en Iphone som jag troligtvis ska köpa! Wiho, fast inte för plånboken :(


Kommentarer
Postat av: Maria

Jag känner samma. Roligaste resan i mitt liv!:)

2011-06-20 @ 13:43:34
URL: http://marialarssson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0