Dreaming people

Hejhej, jag är verkligen inte bra på att skriva här så ofta. Men nu tänkte jag försöka skriva lite grann. Har ju hunnit vara jul, och jag blev nöjd med mina klappar. Fick mig en hårfön, högtalare, parfym, godis, presentkort, refillkort, tavla, pengar och ännu mera pengar! Hann också till Luleå på mellandagsrea, och det är något jag helst inte gör om, hittade nästan ingenting, och det var alldelens för mycket folk. Och plus att det som är på rean är ju oftast det som redan varit en lång tid i butiken som man redan hunnit kolla på. Också nyår, det blev också väldigt bra, började med att jag for till Maria vid klockan 2, och där vi fixade vi oss och åt god middag oxfile, potatisgratäng och rödvins sås, det var verkligen gott! Sen drog vi till Frida ett tag där även Sarah var. Sen skjustade Fridas mamma oss till Gahm där vi blev ett bra tag, kollade hockey spelade kort osv. Sen vid 11 drog vi vidare till Sami och blev där till 4 någon gång kanske. Sen innan jag for hem for jag ett tag till Bette. 2010 har varit ett väldigt bra år tycker jag, och jag hoppas att 2011 blir bättre! Vet inte om jag så mycket mer att säga, så tror jag avslutar här.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0