Sju sorger

Nu ska jag sluta skriva angående det här med dålig uppdatering. Men har haft sommarlov och har inte haft tid till att blogga helt enkelt. Sitter här och laddar hem lite program för ska fixa mig en ny blogg design har haft den här allt för länge nu. Var i Haparanda igår med Mamma, Alma och Einar. Fick med mig hem pennor och kollegieblock nu när skolan börjar. Skulle även och köpa ett par jeans på Gina men dom hade hunnit stänga. Har ju inte heller hunnit berätta vad det blev för gymnasie och linje för mig. Kommer gå Handelsprogrammet i Haparanda eftersom det inte finns i Kalix, kommer pendla varje dag mellan Kalix och Haparanda, och jag ska klara det här det har jag bestämt! Är faktiskt lite nervös inför måndag, men som tur är har jag ju två stycken tjejer från Kalix i min klass som jag känner sedan tidigare. Men ska bli kul att börja om på en ny skola och lära känna nya människor! Snart ska jag dra iväg på stan med mamma och göra några ärenden. Var i Luleå för några dagar sen och fick med mig lite saker hem som jag tänkte visa nu.

Köpte också en gråmelerad tröja med djuprygg från Bikbok som tyvärr inte fanns på internet.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0