Karaktär

Hej, ligger här i sängen och ska snart ta mig en liten titt i matteboken. Idag har vi haft karaktär hela dagen, vi har fått borstar och kammar och fått börja med flättekniker. Har ju inte sagt att jag hoppade av i Haparanda för det var jobbigt att stiga upp en timme tidigare varje morgon och komma hem senare, också trivdes jag inte helt enkelt. Så har börjar på hår och make up här i Kalix som jag hade tänkt från början. Idag har jag bara varit på skolan, sen efter vi slutat for jag, Maria, Dennis och Robin till Dennis och såg på tv och jag råkade somna. Har även varit och bokat en klipptid idag, är väldigt sugen på att klippa en lite längre page. Men det återstår att se om jag vågar, men det får vi ju se nästa onsdag.

Här får ni en bild på borstarna och kammarna och även en bild på hur jag vill klippa mig!






Kommentarer
Postat av: Anonym

hej jag skulle vilja veta vad du gör med dig hår för att jag tycker det är så himla fint?! och tänkte höra plattar du håret varje dag? , vad använder du för produkter? , vad har du för shampoo och balsam? :D

2011-09-05 @ 17:23:46
Postat av: Anonym

??

2011-09-07 @ 17:58:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0