Dag 2

Uppdaterade inte igår angående min första dag på skolan. Var i alla fall väldigt jobbigt att stiga upp en timme tidigare än vad jag brukar, men det kommer jag vänja mig vid så småningom. Alla ettor samlades i aulan och blev uppropade till sina klasser. Sen gick vi till bilden för att måla någon bild av något vi gillar. Dagen igår var inge speciell enligt mig. Vi gjorde inte speciellt mycket. Men idag har vi börjat att räkna matte och hade en rolig information och kommunikations lektion. Tog bussen hem 15.10 och var hemma klockan 4. Imorgon har vi kort dag så jag är hemma redan halv 20 över 1. Så hittils har detta gått bra och jag hoppas det kommer fortsätta så i 3 år framöver.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0