Luleå

Sitter här och ska snart gå och göra mig i ordning, vi ska nämligen till Luleå idag med hunden eftersom att hon tappar hår på vissa ställen så ska vi kolla om de har bättrat sig sen sist vi var där. Så då när vi lika är där kan jag passa på att shoppa, Frida följer även med också tar vi bussen hem någon gång senare idag. Igår hade jag en mycket trevlig kväll var till Josse och umgicks med Ronja som äntligen kommit "hem" till Kalix igen, Linnea och Elina, snackades en hel dag gamla minnen, haha! Ikväll när jag kommer hem har jag ingenaning vad jag ska göra, hade ju tänkt fara till Töre med sista bussen men kommer tyvärr inte hinna med den, så det får bli någon annan dag. Nu ska jag gå och göra mig i ordning och kanske till och med hinna se ett avsnitt av Andra Avenyn.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0