Bad update

Har var väldigt dålig på att uppdatera på senaste, ska försöka bättra mig. Men har ingenaning om vad jag ska skriva om här i bloggen? Det mesta jag skriver om är vad min dag bestått av osv. Men i alla fall nog om det, sitter på svenska nu och ska skriva och berätta massa om Astrid Lindgren, inte så speciellt kul tycker jag. Efter skolan kommer Sundén till mig och umgås som vi inte har gjort på ett bra tag så det ska bli kul! Angående helgen så skippade jag skotercrossen i Fredags och umgicks med Maria istället, vi såg mestadels tv och flottade. I lördags for jag ut och åkte bil med Frida på kvällen och sen så for vi vidare och hade det trevligt med massa människor. Men nu måste jag fortsätta arbeta med det här så jag blir klar någon gång.

Kommentarer
Postat av: Sarah

Mer bilder Anna! :D

2011-04-06 @ 12:37:55
URL: http://http://saarahbjorck.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0