Pasta med tomatsås

Hejhej, har precis ätit min hemlagda pasta med tomatsås, och gott kan jag inte direkt säga att det var, men det gick och äta. Men som sagt, jag är inte världens bästa på att laga mat såå! Maria sov även över här från Fredag till Lördag, och var här tills kvällen. Var egentligen tänkt att vi skulle och grilla igårkväll men vi hittade ingen ved någonstans. Idag blir det att bara vara hemma och ta det lugnt och kanske hyra någon film. Måste även läsa lite ur min bok för recentionen ska snart vara inlämnad. Men nu ska jag nog gå och ta tag i städning av mitt rum.

Kommentarer
Postat av: JUDITH G.

svar: jeansen är från nelly.com :-)

2010-09-26 @ 18:26:24
URL: http://judithg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0