One tree hill

Hejhej, sitter här i min renbäddade säng och städade rum och lyssnar på musik med tända ljus, mys! Gick även in på cdon.com och kollade lite och såg att dom hade one tree hill boxerna på halva priset! Gissa om jag är sugen på att beställa hem dom nu, har ju redan hunnit se flera säsonger. Men funderar på att börja om på nytt, annars får det väll bli att önska sig dom i julklapp, är ju inte så länge till jul nu! Imorgon har vi kort dag och går till 13.40 och efter skolan blir det att dra till Haparanda med mamma och köpa ny vinterjacka, eventuellt mössa, vantar också några ramar till mitt rum. Men nu ska jag ta och hoppa i duschen och sen försöka plugga lite på kartprovet vi har på torsdag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0