Mattematik

Hejhej, sitter här på matte och har precis haft genomgång. Sen är det lunch, hoppas det är någonting ätbart i alla fall. Och känner mig en aning irriterrad just nu också. Under bilden idag så skulle Jacce "skaka" en färgflaska med röd färg i. Och det var ju en lite överdriven skakning, så när han skakade så for korken upp och färgen for ut i hela klassrummet. På skåp, fönster, väggar, stolar och över någras kläder. Och jag skulle ju ha otur så det kom på mina jacka, men som tur var har det mesta gått bort vad jag har försökt se i alla fall. Menmen, nog om det. Efter skolan blir det att fara hem och plugga lite till provet jag skulle göra bort imorgon tror jag. Måste även försöka hinna fixa min praoplats imorgon. Det är ett måste, för om jag inte har hunnit fixa tills Fredag så är det skolan som bestämmer vars jag ska vara. Och det vill jag inte. Men nu måste jag sätta igång att räkna, uppdaterar kanske mer senare ikväll om jag har tid.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0