Lördag

Hej! Nu är det såhär att jag kommer uppdatera när jag har tid och lust till att blogga ni som nu läser min blogg. Ligger här och latar mig och har precis ätit lite pizza, ska snart ta mig en snabbdusch och sen blir det att baka om mamma har hunnit fara och handla. Ska nämligen baka chokladkolasnitt till imorgon för då ska vi stå utanför kids & teens med klassen och sälja fika som ska gå till våran klassresa. Så då blir det nog att jag står där mellan kl 12-13, eller längre. Och vet inte hur bra min uppdatering kommer vara från och med Måndag eftersom jag då far till Luleå och praor och är inte hemma förrän på Torsdag någon gång. Fast som tur var kommer jag inte behöva åka förrän Måndag morgon istället för Söndag kväll, eftersom mamma ska med. Så som tur är missar jag inte sista avsnittet av ensam mamma söker!



(Bilden är tagen ifrån google)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0