I want it that way

Hejhej sitter här och har precis ätit varmkorv med bröd och lussebulla. Kom även hem från Luleå igår, har ju varit där i 3 dagar med Maria. I Måndags när vi kom dit så tog vi det lugnt. Lagade makaroner och korv, och sen efter vi hade ätit skulle vi gå till ica och som sagt hade vi ju ingenaning hur man gick dit så när vi kanske hade gått 100 meter så kommer lokaltrafiken och stannar oss och säger att vi får åka. Sen när vi kommit fram till ica så ringer min kusin Viktor och säger att han är påväg till Ellen att vi kan åka med honom från ica. Sen på Tisdag så städade vi Ellens lägenhet och lagade köttfärspaj. Och sen sista dagen Onsdag vaknade vi vid kl 9 kanske och fixade oss och tog bussen in till stan kl 12. Vi åt även lunch buffé på Baan Thai, gott var det! Sen tog vi bussen hem kl 15.10 och bussresan gick mycket segare än vad jag trodde att den skulle göra. Väl framme i Kalix så hämtar pappa upp mig på bussstationen och jag far hem och äter pizza och sen ringer Maria och frågar om jag ska komma och kolla på innebandy kl 7 och det vill jag. Sen när jag är påväg att ska ta på mig mina knähöga stövlar så märker jag att det bara finns en sko i påsen..så då får jag skynda mig att ringa till bussbolaget och bussen jag åkte med. Och dom säger då att jag ska ringa vidare till veolia transport som har hand om det där. Men då har dom ju bara öppet till typ 14.00 och klockan var ju då senare än det, typiskt..Men nu på morgonen så ringde jag till Haparanda bussstation och hörde om dom hade fått in någon svart stövel med snörning och det hade ju dom som tur var fått! Blev ett väldigt långt inlägg nu, men det får ni leva med!


Prickiga tights h&m 80 :- Tights med "nät" monki 100 :-


Skor din sko 449 :-


Smink h&m sammanlagt 129 :-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0