Bad update

Haft väldigt dåligt uppdatering på sista tiden, men har inte haft ork och tid att blogga. Men nu tänkte jag försöka göra mig ett litet inlägg. Idag har jag bara tagit det lugnt det är ju det söndagar är till för? Har även hunnit varit och kollat lite innebandy. Var även på idol i fredags med Maria och det var super kul! Mycket roligare att vara där och se när allt händer än att sitta och kolla på en skärm. Då fick man ju veta vad som händer i pauser osv, vi hade ju inte världens bästa platser men vi såg ändå rätt så bra. Hade även ganska så ont i magen efter kvällen eftersom att vi fick en hel påse med läkerol, eftersom att dom är sponsorer till idol så dom gick och dela ut påsar med massa läkerol i. Sen åkte vi till min moster och sov där en natt, somnade kanske vid 2. Marias mamma kom och hämtade henne kl 9 dagen därefter eftersom hon skulle till Piteå. Så jag tog halv 10 bussen in till stan och gick där i ungefär 50 minuter innan min buss hem till kära Kalix gick. Kom inte hem tomhänt heller, en tröja fick komma hem till mig. Var och åt hos min mormor igår också, och sen drog jag till Frida och såg film med hon, Sarah och Erik. Ikväll ska jag bara ta det lugnt och se på tv också är det ju skola imorgon så ska försöka gå och lägga mig ganska så tidigt. Är ju även farsdag idag, så ska passa på att gratta min kära pappa på farsdagen!

Grattis love u

Är nå tjorv när man ska ladda upp bilder, så ni får vänta ett litet tag med dom!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0