Piteå

Hemma efter en helg i piteå med massa trevligt folk. Började då fredagen med att stiga upp vid kl halv 8, skulle börja fara mot Piteå vid kl 10 men var först tvungen att fara till banken och aktivera mitt bankkort eftersom jag tappat bort mitt så har jag fått ett nytt, och det tog ju dock sin tid. Men vid kl 11 hade vi farit, bodde på havsbadet med Sarah och hennes familj, fast jag och Sarah tältade. Vid kl 8 tog vi bussen in till stan för skulle in på området och hinna se Salem Al Fakir, och senare Lars Winnerbäck. Salem var inget vidare, men senare vid halv 12 var det Lars Winnerbäck, han var grymt bra! Lördagen var vi mest runt på stan, gick aldrig in på området eftersom jag inte hade råd. Nu är det bara att börja tagga till lk som är på fredag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0