Om du lämnade mig nu

Hejhej, vaknade där vid halv 3, ska snart cykla iväg till snurran och handla lite varmkorv och bröd. Senare kommer kanske Frida hit och är här tills hennes träning börjar. Ikväll blir det nog att ta det lugnt, och kanske hyra någon film och köpa lite gotta. Måste snart börja vända dygnet för skolan börjar ju om exakt 2 veckor. Jag längtar på ett sätt, men på ett sätt inte. Det blir vårat sista år på Manhem, vi blir äldst på skolan, blir även gymnasieval i år. Och jag har inte en blekaste aning ännu vad jag vill gå. Men nu ska jag inte tänka på det, nu ska jag njuta dom sista 2 veckorna av lovet som är kvar! Men nu ska jag börja cykla iväg, uppdaterar kanske mer ikväll om jag har tid och ork.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0