Love the way you lie

Hej, sitter här med Frida och min syster och äter vindruvor och bara ta det lugnt. Har varit och handlat godis och glass för nå tag sen. Maria kom hem från Skåne idag, så henne hade jag tänkt umgås med antingen idag eller imorgon. Funderar på att fara och träna handboll ikväll. Men får se hur jag gör, kommer inte ha tid och träna när skolan börjar känns det som, för all min tid kommer typ gå åt till att plugga. Men är enormt sugen på handboll igen! Nog om det, nu ska jag fixa Fridas bloggdesign.


Kommentarer
Postat av: fridde t

"kommer inte ha tid och träna när skolan börjar känns det som, för all min tid kommer typ gå åt till att plugga." är de så? ;)

2010-08-10 @ 16:45:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0