Söndag 24 maj

Hejhej vaknade för ganska länge sen, och dessutom har maria, frida och amanda sovit här. For till stan igår kväll ett tag och kollade runt ett tag, och sen for vi hem jag somnade typ först av alla, men jag var så satans trött. Och juste, jag måste berätta en till sak, så smidig som maria är.. hon låste in våran jävla nyckel till huset vi sov i, så nu kommer vi inte in, så marias pappa skulle försöka komma och fixa det. Regnar fortfarande här i kalix, gick åska igår för första gången igår. Jag hatar åska

Kram

Kommentarer
Postat av: amandastromberg.

sv: ska jag färga hela håret mörkt och sen göra blonda slingor , elr bara underhåret? ;p <33

2009-05-24 @ 16:36:50
URL: http://amandastroomberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0