Regn

Gud vad dåligt väder det är, det bara öser ner regn, hoppas det slutar senare idag så man kan hitta på något, annars ska jag väll bara ligga hemma och läsa och plugga till no provet vi har på måndag, eller så ska jag baka. Åh juste glömde att säga det igår, hade ju som sagt geografi prov på jordens yta, 8 sidor långt prov, var svårt som satans kändes det, men jag fick faktiskt G+ och jag är faktiskt riktigt jävla nöjd över det! Ska kanske & grilla ikväll tror jag, beror på om det vill komma nå folk. Men nu ska jag gå och plugga och fixa mig lite, men vi hörs mer ikväll, ha en bra dag!

Kram


Kommentarer
Postat av: amandaströmberg.

sv: jo mena skit skojj! :)) <3333

2009-05-09 @ 22:09:14
URL: http://amandastroomberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0