Bulgarien 4 juni

Ska bli så himla kul, längtar redan, men jag brukar inte få resfeber förrän dagen innan jag far.
Blir att fara och umgås i en vecka med min mamma och amanda, ska bli super skoj.
Ska shoppa, bada, sola, umgås & bara ha det skönt i en vecka och komma borta från kalix!
Och jo förresten, har även glömt att säga nu har jag köpt en bikini blev en brun från hm blev mycket nöjd faktiskt.
Jag ska gå och hitta på något annat nu, gå och kolla om det är nå bra på tv, skriver mer ikv.

Kram


Kommentarer
Postat av: Anonym

Kommer skan er hoppas ni får det kul (: <333

2009-05-11 @ 20:45:08
Postat av: Danni

Kommer skana er hoppas ni får det bra däära (: <333

2009-05-11 @ 20:45:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0