Adore you

Hejhej, bakade precis hastbullar, första gången, men dom blev faktiskt riktigt bra! Senare ikv ska amanda komma hit, jag skulle plocka hennes ögonbryn, också måste jag plugga. Hade sovmorgon till 09.10 idag och slutade egentligen 15.20 men fick sluta 15.00 för solveig, för att vi började lite tidigare än vanligt. Sen har jag bara varit hemma och inte gjort någonting, asså jag funderar på att sluta med bloggandet eftersom det verkar som om ingen läser, min blogg handlar inte om någonting, så den är inte så rolig och läsa det är därför ingen läser antar jag. Men jag ska fundera på det där, nu ska jag gå och läsa lite på svenska provet vi har på fredag.

Kram

Kommentarer
Postat av: matilda i

Sluta inte skriva, jag läser din blogg! :-)

2009-05-13 @ 21:47:14
Postat av: Sandra

Sluta inte skriva jag läser =)

2009-05-18 @ 21:06:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0