Som sagt..

Jag har fullt upp hela dagarna så hinner som sagt inte med att blogga nu under sommarlovet, har varit så himla varmt här uppe i lilla kalix under helgen, så jag kanske har fått lite färg på kroppen eftersom hela min helg har spenderats utomhus. Kan berätta min helg kortfattat.

Fredag - Kalixdagen med fanny, och sov över hos henne.

Lördag - Hade ju sovit hos fanny 06.00 stack vi till piteå och kollade på fotboll, och jyrade runt där hela dagen, sen kl 15.30 åkte vi tillbaka till kalix. Sen gick vi ut, kom till fanny vid 00.30, och jag sov hos fanny inatt också.

Söndag - Kalixdagen, vaknade vi 08.30 fixade fannys hår, träffade evve och kollade på talangjakten, sen for till bjumis och badade och grilla med chrille, christian och tim.

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0