Onsdag 3 juni

Hejhej, jag kan inte kalla det skola idag, hade sovmorgon till 09.10 och då hade vi elevens val, fick sluta efter en halvtimme, och hade då hål i 2 timmar, och for in till stan en sväng, hittade dock ingenting. Sen efter elevens val, hade vi "matte" det ända vi skulle göra vara att lämna in böckerna och sen kl 1 for jag och klippte mig, inte så stor förändring, men blev faktiskt rätt nöjd. Sen väl tillbaka till skolan hade vi engelska i ungefär 10 min och sen sluta vi. Och nu sitter jag här och gör klart med grekiska häfte, sen blir det att packa det sista.

Kram

BULGARIEN
IMORRON! fan vad jag längtar, men kommer ändå sakna alla!



Kommentarer
Postat av: amanda

LÄNGTAR SOM FAN DE KOMMER BLI ASKUL!!! :D

kommer oxå sakna alla <33333

2009-06-03 @ 21:58:52
URL: http://amandastroomberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0