Dålig uppdatering

Hejhej, har varit dålig på att uppdatera jag vet. Men nu på sommarlovet kommer jag inte skriva lika mycket, för då har jag massor att göra så är upptagen hela dagarna, hinner inte med datorn så mycket. Första doppet blev även i förrgår med fanny och terese, härligt! Fast var enormt kallt, men jag kände att jag ändå var tvungen att doppa mig. Har varit bra väder nu i två dagar framåt, och dom har lovat bra imr med så blir att jag kanske far och badar då. Och sen på eftermiddagen ska jag med mamma och till haparanda och kolla på nytt kök, för vi ska nämligen renovera eftersom vi har vattenskada. Också ska vi även kolla på lite grejer till min min toalett. Juste glömde även säga att jag var i luleå i måndags, fick inhandlat lite grejer i alla fall, även fast jag inte hade nå mycket money. Grå pösig tröja, svarta chinos, två par trosor, två linnen och ett par skor. Jag tror det var allt. Men nu ska jag gå och sova, vill ju inte sova bort hela sommarlovet.

Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0