You are the best i ever had

Hejhej, kom hem från skolan för ett tag sen, lång dag, slutade 15.20 åkte med Amanda hem, och nu sitter jag här. Ska snart gå och äta någonting är ashungrig! Blir nog att jag måste städa rummet sen också innan jag far och kollar på hockey match med amanda ikväll, det ska bli riktigt skoj! :) Det var länge sen vi hittade på något, imorron är det ju friluftsdag på skolan, ska till rudträskbacken, men vet faktiskt inte om jag orkar fara, är nog hemma ist. Sportlov till veckan! :) På fredag blir det ev. kalas och sen blir det myskväll hos amanda, se film m.m, kommer nog också troligtvis spendera mitt sportlov i boden hos julia, saknar dig i massor gumman! Men måste städa nu om jag hinna allt.

Hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0