Torsdag

Hejhej, blev en kort torsdag idag istället för lång vi brukar annars gå till 15.20 men fick sluta 12.15 idag, hade bara två lektioner på morron, sen lunch och sen ngn föreläsning på folkets hus. Så man kan säga att dagen har hittils varit mycket bra, men jag vet inte om jag ska sova hemma ikväll, tror jag far & sover hos mormor har inte varit där på länge. Så kan jag samtidigt passa på att umgås med frida, men jag får se hur jag gör. Ja det har väll inte hunnit hända så mycket mer idag, eller jag for ner till lyktan och tänkte äta, för gick inte att äta maten på skolan. Men var som sagt fullt där på alla bord, så for till folkan och köpte en kyckling baguett, victoria följde med mig. Sen kom pappa förbi och hämtade oss för vi ville ha skjust hem. Och förresten jag kom på nu att påsk börjar närma sig och då är det påskdans, vill börja fundera på vad jag ska ha på mig men jag har verkligen inte en blekaste aning om det. Men ska kolla på kläder nu, och sen ringa någon.

Hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0