Rastlös & Trött

Hejsan, funderar på att gå & lägga mig, men funderar över massa saker.
En viktig sak jag funderar över är.. Det folk säger, menar dom verkligen alltid allt dom säger? Allt du sagt till mig, har du menat det? Det tänker jag. Jag försöker tänka positivt men det är inte alltid så lätt. Tänk allt du sagt till mig? Har du verkligen menat det, de börjar jag oroa mig för nu. Nej, jag vet folk kanske inte alltid talar sanning, det gör ju inte alltid jag heller. Kanske inte är så kul att läsa allt jag skriver om nu, men varför inte sluta läsa då? Till alla som läser det här och tycker att jag gör fel är känner att jag inte gör rätt på ngt sätt, så var snälla säg det till mig, vi alla kan ju göra fel & brister, men om det är någon som tycker jag gör fel, så jag lovar jag ska försöka bättre mig om det är så. Har så mycket att tänka på just nu, så är mest helt yr av allt, skulle bara vilja komma borta några dagar och vila upp mig, tänk vad härligt och ligga på en strand där det är varmt och man kan bada! Det skulle vara drömmen, men ska inte skriva mer om min drömmar nu, ska gå och lägga mig så jag orkar upp imorron

Hejdå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0