Less att blogga

Har blivit så less på att blogga funderar på att sluta, men jag vet inte skriv en kommentar vad ni tkr är ni snälla? :)
Kom precis hem från skolan fick sluta tidigare, dagen har faktiskt gått rätt fort tkr jag, imorron är det kort dag slutar 13.55 och då ska Maria sova hos mig ska bli kul!

Dagens vill ha:  Sommar                                                                                       
Dagens klädsel: Underkläder, vit tröja, jeans leggings, och högkjol .           
Dagens smink : Masara, foundation och puder
Dagens vill ha: Helg ;)
Dagens frisyr: Plattat
Dagens låt: How to save a life - The fray
Dagens planer: Städa
Dagens bästa: Vet inte
Dagens roligaste: Träffa vänner
Dagens drog: Mobilen  
Dagens köp: Glass :)
Dagens humör: Vet inte, trött

     Klicka på bilden för att se större bild, plus var tvungen att sudda över mitt fula face! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0