Happyface

Hejhej, sitter här och lyssnar på lite musik och ska snart gå och fixa håret, är kallt ute idag, så blir nog att jag kommer sitta framför datan hela dagen. Men ska nog snart med mamma och handla, ikväll kommer nog mest troligt fanny hit och sover över. En vecka till skolan börjar nu, måste börja vända dygnet så jag orkar upp varje morgon. Ska även till luleå på fredag och handla nya kläder till skolan börjar, jag hoppas verkligen att den här veckan kommer gå riktigt segt. Men nu ska jag gå och platta håret.


Kommentarer
Postat av: Judith :D

Grattis! du är med och tävlar om att bli veckansblogg. Det är inte tillåtet att rösta på sig själv. Och det går bara att rösta i inlägget som heter "finalisterna" du har på dig att skaffa flest röster fram till på söndag 23/8 lycka till! :D

2009-08-17 @ 15:09:32
URL: http://judithgrahn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0