You spin my head right round

Hej igen, har tråkigt så jag tänkte att jag skriver ett litet snabbt inlägg, hade tänkt fara på skotercrossen, men blir inget, jag orkar inte slösa pengar och är jätte trött. Så kanske skulle hitta på ngt med amanda om hon inte skulle fara dit, har läst lite läxa nyss för ligger lite efter i endel ämnen, måste ju plugga stenhårt nu så jag får ledigt tills vi ska till utlandet, får inte ligga efter ngt då om jag ska få ledigt. Ikväll blir det att äta god mat, fläskfile & klyftpotatis mumma! Även min bror skulle komma hit ikv och äta, har inte träffat han på ett tag även fast han bor här i kalix, så blir kul att träffa han. Men nu ska jag gå och vika in mina kläder i garderoben.

Kram


Kommentarer
Postat av: Alma

Joo de går jätte braa ! (:

2009-04-09 @ 15:54:13
URL: http://aalmanyman.blogg.se/
Postat av: Anonym

sv;

tack så mycket.

Ska försöka styra upp det, men det kommer nog ta tid, men jag ska iaf försöka få till det så jag kan fortsätta blogga!



Ha en bra dag Anna! (:

2009-04-09 @ 19:04:24
URL: http://elinabokvist.blogg.se/
Postat av: Anonym

när vare ni skulle till utlandet ?? :D <3

2009-04-09 @ 23:05:11
Postat av: Anna

Vi skulle vi typ 20 maj ngn gång, i slutet av maj iaf ;)

2009-04-09 @ 23:36:07
URL: http://annanyyyman.blogg.se/
Postat av: Anonym

Vi skulle vi typ 20 maj ngn gång, i slutet av maj iaf ;)

2009-04-09 @ 23:36:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0