Miracle

Hejhej, återigen förlåt för min super dåliga uppdatering, men har varit typ upptagen hela dagen, först vaknade jag väll vid elva, väntade att maria skulle komma och vi skulle fara ner till stan och köpa present till min syster, men blev inge för vi ska till happis imr, så vi köper då där ist. Sen fixade vi oss och for ner till hennes kalas, och var "lektanter" där :) var fan det jobbigaste jag har varit med om! Massor med ungar som skriker och dansar och håller på haha. Och sen kom jag hem och nu sitter jag här, har varit hos benna ett tag med simon, erik, magnus & benna. Men varit inte så kul var kanske i ungefär en halvtimme, och nu sitter jag här, och ska snart gå och lägga mig för ska upp tidigt imr bussen går 10.05 och kommer väll hem vid 3-4 tiden imr, så jag hör av mig mer då, hinner kanske slänga in ett snabbt inlägg på morronen om jag har tid för nu ska jag gå och dejta min kudde. Ha en bra kväll, sovgott alla!

Kram


Kommentarer
Postat av: matilda.

hahahahahahahaah fnissfniss

dejta din kudde, jasså vad har ni på gång här då ? ;D ;D <3

2009-04-20 @ 16:25:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0