Stay with me

Hejhej, har äntligen börjat bli frisk, så blir skolan för mig imr då.
Vaknade vid kl halv 1, satt mig vid datan ett tag sen gick jag ner och åt, och sen pluggade, och nu sitter jag här, vid min systers data som hon fick igår eftersom hon fyllde år. Och i helgen ska hon då ha kalas, så jag & maria ska vara "lektanter" haha, och skulle kanske även dra till luleå en sväng i helgen. Men vi får kanske höras mer ikv, för nu ska jag gå och ta mig en dusch eller äta lite tror jag.

Kram


Sitter även och nöter denna låt :) 


Kommentarer
Postat av: maria

den låten är så JÄVLA bra :)

2009-04-15 @ 18:57:36
Postat av: iida ;D

Söööt,duär<3 hur designar man sin blogg?(:<33

2009-04-15 @ 23:22:14
Postat av: Anna

Tack :) det finns ganska många sätt att designa på, och många sidor och program, men om du vill så kan jag gärna hjälpa dig :)



Kram

2009-04-16 @ 01:23:15
URL: http://annanyyyman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0