Right here right now

Hejhej, kom precis från stan, har varit och handlat med mamsen, snart blir det att se talang, victoria skulle kanske komma över och kolla tror jag. Kul att folk har börja kommentera mycket, alltid kul att få kommentarer, lusten ökar och blogga tycker jag, man vill skriva mer, så ett urgulligt tack till er som har kommenterat & som läser mig blogg också förstås! Nu ska jag gå och ta och messa victoria och höra om hon skulle komma eller inte, blir inte att skriva mer ikv, eftersom min tid kommer spenderas framför tvn resten av kvällen.

Kram

Kommentarer
Postat av: JuliaGrönwall

jag saknar dig enormt!

2009-04-17 @ 23:04:09
URL: http://jjuliag.blogg.se/
Postat av: matilda

Hej anna, det är jätteroligt och läsa din blogg ;)

komentera gärna min med :)

2009-04-20 @ 16:24:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0