Onsdag

Hejhej, vaknade nyss, och ska nog snart gå ner och äta frukost, men amanda har redan farit hem, för hennes mamma ringde, så nu sitter jag här med terese, kvällen plus natten har varit rolig, måste ju göras om tjejor!
Undra vad jag ska göra idag, har faktiskt ingen aning, har inte hittat på nå under hela påsklovet, bara suttit och hängt framför datan, hela dagarna. Men idag ska jag verkligen ta & hitta på nå. Blir nog mest troligt luleå på fredag med amanda, fast jag tror inte jag tar med så mkt pengar, måste spara, till utlandsresan som kommer bli i maj.
Jo förresten, förlåt om jag inte laddade upp bilderna från igår kväll, men jag hittar inte min usb kabel.
Nu ska vi gå ner och äta lite frukost, men jag återkommer ikv, ha en bra dag!

Kram

Kommentarer
Postat av: JuliaGrönwall

fin din blogg blitt gumman <3

2009-04-08 @ 21:45:45
URL: http://jjuliag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0