Ingen skola idag heller..

Hejhej, blev ingen skola för mig idag heller, för fick reda på att man skulle vara hemma hela 48 timmar efter att man har spytt sista gången. Det var nog ändå bra att jag var hemma, för jag har så jävla ont i magen, känner mig helt hungrig, men jag har ätit flera gånger idag, men ska ringa och be pappa köpa hem nu frukt när han kommer från jobbet, får se om jag pallar fara imr överhuvudtaget, beror på hur min mage mår. Men orkar inte blogga mer just nu, blir inte att jag skriver mer idag, har inte skrivit så mycket nu när jag är sjuk, men jag återkommer när jag är helt pigg igen, ni får hade bra tills dess.

Kram




Kommentarer
Postat av: Flikkanwaara

Hej tråkit att du e sjuk ;ss hoppas du blir bättre pusshej <3

2009-04-16 @ 16:25:06
URL: http://www.flikkanwaara.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0