I love you..

Hejhej, tror jag äntligen vet vad jag ska ha på mig imr! :)
Jag tror det blir min svarta klänning från gina, kan ju inte säga att jag precis längtar tills imr kvl.
Kvällen startas 18.00 i folkets hus & pågår till kl 22.00, jag vet inte hur jag ska orka, kommer vara helt slut när jag kmit hem, och bilder som tas under kvällen kommer nog troligvis in på fredagen eftersom jag nog inte kommer orka med någonting när jag kmit hem imr kvl, kommer nog somna direkt jag kommer in genom dörren.

Men skriver mer om denna dag imr, ska nog snart gå och krypa ner under mitt täcke och kolla på ngn film.
Mitt skrivande fortsätter återigen imr, ha en forsatt bra kväll!

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0