Bowling och kina med klassen

Hejsan, dagen har varit mycket bra, först då hade vi sovmorgon till 09.10 sov ungefär till 07.30, sen gick jag upp och fixade mig och drog iväg till skolan, då på morronen hade vi elevensval till 10.00, sen vid elva for vi & åt på kina, gottgott. Sen efter vi hade ätit for vi till bowlingen, och bowlade i en timma. Sen efter det så kom mamma ner till stan for och köpte ett par jeans på chili, blev nöjd med dom, sen for jag tillbaka till gallerian och var med fanny, amanda, bennan & jacke, åkte typ lokaltrafiken i runt hela stenbäcken och djuptjärn eftersom vi inte hade ngt annat att göra, och sen tog jag bussen hem 16.10, och nu sitter jag här och funderar vilken av mina klänningar jag ska ha på påskdansen som är imr.

Hejdå!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0