Avslutning

Hej sorry, har varit jätte dålig på att blogga dom senaste dagarna, men har bara inte haft tid och ork till det.
Skolan var iaf bra idag, slutade vi 10 ngn gång, hade bara en lektion och sen sluta vi, och då gick jag med maria, sebbe & per till troca och såg när sebbe och per åt, men jag och maria åt inge, sen kom frida dit och var social ett tag också och sen for vi, skulle ta bussen till näsbyn hem till mig, vi har haft hitta på en massa, dom for hem för ett tag sen, ska snart på avslutning med handbollslaget på trocadero, ska vara där kl 18.00, så måste gå och fixa mig nu för att jag ska hinna ha en bra kväll.

Kram



kommer sakna allt med er, kalix handbollsklubb f 95-96.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0