All over you

Hejhej, förlåt om jag inte har skrivit nå idag men har inte hunnit, jag & terese sov till kl 1, och sen låg vi kvar ett tag i sängen innan vi gick upp och åt frukost, sen fixade vi oss, och åkte ner med pappa till stan för han skulle handla, och sen skjusade vi hem terese, och nu sitter jag här och lyssnar på musik, ska nog ta och baka kladdkaka, är jätte sugen på det, ikväll blir det säkert att fara till någon och umgås, men nu ska jag gå och kolla så vi har alla ingredienser till kladdkakan, men jag hör av mig mer ikv, ha en bra dag!

Kram



Mums!

Kommentarer
Postat av: IF YOU CAN IMAGINE IT, YOU CAN HAVE IT

gott med kladdkaka! :)

2009-04-17 @ 11:28:42
URL: http://judithgrahn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0