torsdag 23 okt.

tjjoo , första inlägget här på bloggen, var tvungen att göra en nyför hade glömt bort min lösenord på förra bloggen ;s jag i ett nötskal som sagt ;) haha jaja , nu sitter jag här ska snart gå och duscha efter att ha varit på handbollsträning det var kul , spelade mot killarna i ung typ 20 min gick faktiskt ganska bra var nöjd :) imorron på skolan har vi ngn hälsodag , ska typ spela volleyboll som jag suger på (n) haha , oxå skulle vi typ ha massage och allt annat vad det nu var kom inte ihåg ska ha det med 7G iaf , så vi har ingen sovmorgon imorron som vi brukar också måste vi gå längre än vi brukar :/ efter skolan ska jag till gustav tror ja <3 ska bli kul , men ska nog gå & duscha nu , skriver mer imorn om jag hinner , pussss .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0