lördag 1 nov.

hejhej , ny månad yiiie! :) <3 just nu gör jag inte sitter och pratar med amanda i tele, har pratat i nästan i en och en halvtimme, men har typ inget annat roligt att göra haha :D får se vad som händer sen kanske laddar in lite bilder här nu det börjar som bli lite småtråkigt på min blogg, men får se om jag jag orkar göra det, imr blire kanske torneå & happis m familjen det ska väll bli skojj, måste ha nya kläder det känns bara som ett måste . idag har jag varit med amanda typ hela dagen, vi har varit å kolla på hockey det var roligt, sen for jag hem och åt, sen for jag tbx till henne och kollade på idol och åt blåbärsbullar (y) jättegoda! ;) <3333 sen for jag hem och nu sitter jag här och skriver.  men ska gå och göra ngt vettigare nu , har lite matte å räkna såå , puss ;>


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0